dissabte, 7 de juliol del 2012

Si comes tapas se te pone tipín

Logo de EOVB
Això és el que resa la fotografia que acompanya un dels esdeveniments imprescindibles per al dissabte 14: "La Gymkana 1r aniversario EOBV". Aquí hi trobareu tota la informació detallada però us en faig cinc cèntims de perquè la recomano:
- Perquè és per celebrar un aniversari d'una web que es preocupa per nosaltres: En ocasiones veo bares (EOVB). Ens assenyala els camins del cel a la terra, és a dir, on fer les millors tapes i vermuts
- Perquè és una manera estupenda de conèixer alguns dels millors bars del Raval i el Poble Sec
- Perquè tot i l'esperit de concurs, el que importa no és guanyar sinó beure i passar-s'ho bé
- Perquè l'Albert es una gran 'festivaleru' i tot el que organitza és èxit assegurat


I ara ve la pregunta: I tu hi vas? No. Tinc el doble 40è aniversari d'una de les parelles millor amigues (uix, sona estrany, però estan casats i tots dos són molt bons amics). Però... I aquí ve el millor, el meu esdeveniment és un brunch al Raval a les 12. Això em dóna temps d'anar a la sortida a fer el vermut d'arrencada i ATENCIÓ LES CRIATURES beneir l'equip que vulgui concursar sota el meu nom, al qual li pagaré la quota d'inscripció (els vermuts de la ruta al vostre càrrec).
Així que ja ho sabeu si us voleu apuntar i reuniu 4 persones disposades, contacteu amb mi. Teniu temps fins dimecres per la nit perquè jo pugui fer el pagament dijous
El nom de l'equip serà: 'És quan menjo que hi veig clar'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada